Over Ominous-Invasion .

Laat me jullie eerst een beeld schetsen van de vrouw achter “ominous-invasion“.
Ik ben al ruime tijd kinderverzorgster, studiebegleider, psycholoog, pedagoog, eerste-hulp-arts én verpleegster, sport-en muziekleraar, tuinier, schilder, poetsvrouw, kapster, kok en diëtiste, geestelijk leider,… kortom; ik ben “Huisvrouw” !
Ik ben niet zo jong meer maar lang nog niet oud. Van een behoorlijk nest kinderen slagen er al enkele gewaagd hun vleugels uit waardoor ik hier en daar gaatjes krijg in mijn anders zo volle agenda. Keuze genoeg om die vrije uurtjes op te vullen want ik heb ook nog een overvolle lijst hobby’s, dingen die ik graag doe. (Let wel; het is niet dat ik niet tevreden ben met mijn baan, ze is me op het lijf geschreven en ik geniet ervan met volle teugen.) Daar creativiteit bij ons zowat in het bloed zit en snit-en naad er met de lepel is ingegeven klinkt het zeker niet vreemd dat het “ontwerpen en maken” van kleding tot één van die vrijetijdsbestedingen hoort. Inspiratie vloeide over me heen en ja, zoals bij velen, het begint stilaan uit de hand te lopen…

